Garrett McNamara po návštěvě portugalského Nazaré, kde pokořil 30 metrovou vlnu, posunul svůj sport do ještě vyšších sfér a s pomocí místních proměnil rybářskou vesničku v jednu z nejlepších surfařských destinací na světě.