Čas na odpočinek
Manželé z Tennessee hledají srub pro odpočinek, místo, kde by se mohli věnovat hudbě, lukostřelbě a užívat si klidu. Zároveň však chtějí zůstat v blízkosti nashvillské hudební scény.