Dokonalé štěstí na Bimini
Milovníci vodních skútrů hledají útočiště na Bahamách, kam by mohli jezdit ze svého domova na Floridě. Musí se rozhodnout mezi pohodovým severním Bimini a energickým jižním Bimini.