Víra tvá tě uzdravila
Daryl vede lidi z Alexandrie do Hilltopu, ale veškeré přístupové cesty jsou hlídané. Dwight mu radí, aby šli přes močály. Stojí však skutečně na jejich straně, nebo se je snaží vlákat do pasti?