Srdce bijí dál
Negan si užívá pohodlí Alexandrie, zatímco Rick a Aaron shání něco, co by se mu mohlo zalíbit. Spencer se rozhodl využít nepřítomnosti Ricka a snaží se Negana přesvědčit, aby mu předal vedení v Alexandrii...