Nedůvěřuj a prověřuj
Maggie a Michonne přivedly do stodoly Aarona, který nabídl Rickově skupině místo v jejich komunitě, kde by měli být v bezpečí. Rick dal Aaronovi skoro okamžitě pěstí, a až když byl Aaron svázaný, nechal ho Rick mluvit.