Pach krve
Rick se nevědomky dostane do pasti se skupinou přeživších, kterou uvězní zombie. Dynamika skupiny se stupňuje od obviňování k násilí, když Rick musí čelit nepříteli, který je mnohem nebezpečnější než nemrtví.