Phineasův syn
Během zápasu UFC Phineas zjistí, že jeden z bojovníků je jeho dávno ztracený, nyní již dospělý syn. Freddy předstírá, že je kočka, protože mu chutná jídlo, které podávají v útulku pro zvířata.