Nebezpečí za úsvitu
Strážník Albert Flores prosazuje zákony o rybolovu a číhá na noční lovce krevet. Strážník Jayme Deschaaf dohlíží na to, aby lovci holubů dodržovali zákony o stěhovavých ptácích.