Upíři: Záhady muzeí
Don Wildman jede do Rumunska prozkoumat bohatou historii a mystický folklór upíří legendy. Od zatuchlých jeskyní po hrad na vrcholku hory odhaluje skutečný příběh této neděsivější postavy všech dob.