Synovo tajemství
Auto Stevena Koechera je nalezeno opuštěné nedaleko Las Vegas a nikdo o muži nemá zprávy. Pravidelně chodívá do kostela a žije spořádaně, jeho zmizení je divné. Co se s ním stalo?