Nejlíp se bydlí v kupoli
Raneyovi pomáhají rodině z Idaha, která má problémy s domem ve tvaru geodetické kupole na útesu. Misty postaví inovativní zahradní skleník, zatímco Matt najde nebezpečného dravce.