Opuštěni a osamělí
Raneyovi pomůžou Beth a Mikeovi, kteří žijí v opuštěném městě v Montaně. Přežití je obtížné, když je pronásleduje puma a když nemají žádná hospodářská zvířata, vodu ani jídlo.