Pravda nebo smrt
Když Donald potká krásnou blondýnku z Mississippi, vzplane mezi nimi jiskra. Brzy se koná svatba a narodí se jim dítě. Ale pod touto šťastnou slupkou se skrývá zrada a nebezpečí.