Kapitola 2: Děsná dřina na dožínkách
Drozd jménem Beatrice nabídne Wirtovi a Gregovi, že je odvede za Adelaide z Pastviny. Wirt pomoc odmítne a oba bratři jsou v pěkné kaši.