Nevinná dcera
Kate Johnsonovou někdo zavraždí a policisté nevědí, proč si tuto nevinnou ženu vzal někdo na mušku. K odhalení vraha bude zapotřebí 400 vzorků DNA a tajná pracovní skupina.