Rebrow je ohromen důkazy, které Doboszová získala. Pokusí se spojit s Wiśniakem a odjede z Ukrajiny. Doboszová se dozví více informací o Alsu i o skutečném důvodu jejího příjezdu do Polska. Šéf regionu Kurczer je úzce zapojen do případu.