Případ se ukáže být složitější, než se zdálo. Vše nasvědčuje tomu, že Ewa výbuch přežila a několik týdnů se skrývala v lese. Státní zástupkyně Doboszová najde v bundě, kterou měla Ewa na sobě, malý klíč.