Nejlepší pojízdná restaurace
Kuchaři z pojízdných restaurací se u fritovacího hrnce předhánějí, kdo s využitím dvou bílkovin připraví lepší předkrm. Zbývající dva změří síly, kdo lépe připraví dezert s nachos.