Odhalení zlatého města
Pátrání po Eldorádu je pro Joshe zatím nejvíce vyčerpávající cestou vůbec, protože rozbouřená řeka vystavuje posádku nebezpečí. Nejmodernější letecké snímky odhalí ztracené město.