Ztracené mexické město
Badatel Josh Gates pátrá v Mexiku po stopách záhadného vzestupu a zmizení Teotihuacánu, mocné civilizace, která předcházela Aztékům ve Střední Americe. Pátrání ho zavede pod největší pyramidu na světě.