Dva a půl kuchaře
Šéfkuchař Cliff Crooks pomáhá psychologovi, který se stal kuchařem, aby pomohl v restauraci svých příbuzných, a také majitelce foodtrucku, která už tři měsíce neměla na svou výplatu.