Sebranka od řeky Quil
Tělo 15leté Allison Tornensisové je vyplaveno na bahnitý břeh řeky Little Quil. Kdo by v tomto malém městečku s 500 obyvateli tuto oblíbenou mladou dívku zavraždil?