Vražda je nepříjemná
Dvaadvacetiletá Liz Syperdaová je nahlášena jako pohřešovaná, což šokuje komunitu v Mount Pleasant v Iowě. Utekla, nebo se stalo něco mnohem katastrofálnějšího?