Nikdo se neodhlásil
V roce 2010 byl v texaském hotelu nalezen zavražděný Greg Fleniken. Případ je odložen, dokud soukromý detektiv z Long Islandu neodhalí mrazivé spiknutí, které nikdo nečekal.