Záludná situace
Dr. Angie vyšetřuje Holly, pacientku s hlubokým, temným tajemstvím spojeným s vlasy, která potřebuje pomoc. Dr. Meena se mezitím snaží pomoct Devinovi udržet si extrémní ochlupení.