Jednoho horkého léta
V Clintonville v Ohiu někdo zavraždí 14letou Christie Mullinsovou. Tento zločin zůstane 40 let nevyřešen. Pouze však do doby, kdy jedna mladá žena neurčí jako vraha svého strýce.