Věž
Detektivové Sarah Collinsová a Steve Bradshaw vyšetřují vraždu policejního důstojníka Hadleyho Matthewse a patnáctileté libyjské uprchlice Fary Mehenniové. Vše nasvědčuje tomu, že oba skočili ze střechy věžáku Portland Tower.