Nejkrásnější dívky na střední škole v Křišťálové zátoce čelí útokům. Velma zpochybňuje své feministické hodnoty a Fred analyzuje vlastní pohled na ženy. Norville požádá Daphne o pomoc a zaplete se do nové záhady.