Připravit, Jet, teď
Šéfkuchař Jet Tila pomáhá Tyleru Florenceovi zadat týmům úkol připravit jídla, která budou vyprávět jejich kulinářské začátky. Soupeření profesionálů a nováčků se vyostřuje.