O obálce
Herečky Sílvia Abrilová a Toni Acostaová zjistí, že dostanou velkolepou oslavu padesátých narozenin. Musejí se rozhodnout, zda mají dost dobrodružného ducha na to, aby se řídily pokyny v první tajemné obálce.