Poté, co se Yi Xinghua stane terčem útoku, zvýší Zhonglingin manžel, velitel Xi Weian, bezpečnostní opatření v jeho okolí. Žárlivost Zhongyu se stupňuje, když se mezi Zhongxiu a Tang Fengwu vytvoří silné pouto.