Vhodil jsi mě do hlubin, do srdce moře
Při přípravě akce Give-a-Thon na počest jejich zesnulé matky se Gemstoneovi znovu setkají s Aimee-Leighinou dlouholetou nejlepší kamarádkou Lori.