Zůstaň
Jessie s Tomem stráví den v Londýně, ale rozhodnutí zůstat ji přivede do úzkých, protože se musí vypořádat s reálnými důsledky svého velkorysého gesta. Bez práce, bez domova a teď i bez kufrů, udělala velkou chybu?