Divoké agamy
Greg a Lucas navštíví rodinu, která si pořizuje prvního plaza. Chce pro něj ohradu v duchu amerických salonů. Tyrone, Jason, Chris a Lucas se předhánějí, kdo pořídí nejlepší mem.