Bývalá psychiatrická léčebna Ironton
Jeden z nejvášnivějších týmů lidí s parapsychologickými schopnostmi v Americe, přezdívaný Pronásledovatelé přízraků z Tennessee, zkoumá opuštěnou psychiatrickou léčebnu.