Čas jsou peníze
Tarek a Christina chtějí přeprodat malý dům s velkým pozemkem na rušné ulici ve městě Yorba Linda v Kalifornii. Rozhodnou se jednat rychle, ale vyplatí se jim jejich odvážné rozhodnutí?