Vraždění v supermarketu
Arunya Rouchová je vedoucí oddělení mořských plodů v jednom z nejrušnějších supermarketů na Floridě. Poté, co byla několik měsíců šikanována jedním z kolegů, se rozhodne pro pomstu.