Thony požádá Armana, aby jí pomohl dostat se do Mexika kvůli Lucasově transplantaci. Plán se však nebezpečně zvrtne, když Hayak zjistí, že mu Arman lže. Thony je v zoufalé situaci a musí využít jak lékaře, tak i nově objeveného "gangstera" ve svém nitru.