Ex-plikace sebe
Jerry si musí vybrat stranu na rodinném lyžařském výletě. Jennifer a její žena chtějí, aby dárcem spermatu jejich dítěte byl Jennifeřin bývalý. Navíc Alex šokuje svou sestru.