Výkřiky na jihu Pacifiku
Když se na jeho katamaránu Serena Karlanová připojí ke svému příteli, šampionovi NBA na odpočinku, Bisonovi Deleovi, je nadšená - dokud se neobjeví jeho nevlastní bratr.