Mně byl dobrým mužem
Při zatýkání prohlásil Alvin Brown přezdívaný Bud, že je kanibal jako Hannibal Lecter. Pro manželku však byl ideálním partnerem, dokud se na Díkůvzdání nedozvěděla pravdu.