Proč jsem ho pouštěla dovnitř?
Bývalý manžel Teshany Singletonové, Cedric Ricks, čeká v Texasu na trest smrti za své zavrženíhodné zločiny. Teshana má z tohoto odporného monstra stále noční můry.