Velká rekonstrukce v malém městě
Ben a Erin Napierovi pomáhají lidem, kteří se nově přistěhovali do jejich malého města Laurel ve státě Mississippi, najít dům a revitalizovat a renovovat ho na jejich vysněný domov.