Ona říká možná
Zatímco Zoya opatrně zkoumá nové milostné dobrodružství, Max boří hranice při hledání svého vlastního. Audrey na slavnostním večírku bojuje s matkou, Kate pracuje přesčas a Julien přísahá, že jednou provždy napraví své chyby.