Útěk z vězení
Steve Pizza a pan Gus si střílí z lidí po intergalaktickém telefonu, za což jsou odsouzení galaktickým soudem do vězení, ze kterého se snaží uprchnout. A to bez pomoci Strejdy Dědy, který vše považuje za žert.