Laserové dělo
Když Beach City ohrožuje děsivé červené oko, je jedinou zbraní, která by ho mohla zastavit, lejzrové dělo, které kdysi patřilo Stevenově matce Rose Quartz. Steven poprosí o pomoc svého otce, Grega, a hledá dělo v jeho skladišti.