Tunel lásky
Zatímco se DJ na narozeninové oslavě chlubí svým novým mužem, Deborah a Marty odloží své neshody stranou a užívají si vzájemné společnosti. Když však vyjde najevo, že má večírek dvojí účel, Ava je pověřena důležitým úkolem.