Nesnáším, jak to vypadá
Dillon a Charlotte doufají, že jim dr. Emma pomůže posunout se v životě dál tím, že jim ošetří kůži. Na Rogerovu dnu neexistuje rychlé řešení a Amandin lipom je ošemetný.