Vražda v domě Božím
V lednu 2014 jsou Nathan a Krystal Maddoxovi zastřeleni jen pár chvil poté, co odešli z odlehlého texaského kostela. Brutální dvojitá vražda zcela ochromí úzce propojenou komunitu.